جستجو
عنوان
رونویس
برنامه بعدی

Bat-people in a Flock Thanks Us for Bringing Blessings of Meditation to Their Cave

جزئیات
دانلود Docx
بیشتر بخوانید
استاد عزیز و تیم سوپریم مستر تلویزیون، میخواهم تجربه ای را که من و بهترین دوستم در تعطیلات امسال در تایلند داشتیم را به اشتراک بگذارم. ما به غار "چیانگ دائو" در "چیانگ مای" در شمال تایلند رفتیم. شنیده بودم که بسیاری از راهبان در گذشته در آنجا مراقبه می کردند. من و بهترین دوستم در جولای ۲۰۲۲ به این مکان رفتیم و چهار شب در استراحتگاهی که در این شهر بود اقامت کردیم. روز دوم ما به این غار رفتیم. در غاری که ما بازدید کردیم، اشخاص- خفاش‌ زیادی زندگی می‌کردند. افراد زیادی آنجا نبودند، فقط ما دو نفر بودیم. حدود ۵-۱۰ دقیقه به مراقبه نشستیم و به درگاه خداوند و همه مقدسات که به ما اجازۀ بازدید از این مکان را دادند دعا کردیم: «ما شاگردان استاد اعظم چینگ های هستیم. ما اجازه میخواهیم برای لحظه‌ای در اینجا مراقبه کنیم، زیرا ما حس میکنیم که [اینجا] آرام خواهد بود.»

وقتی سفر یک روزه تمام شد، به استراحتگاه برگشتیم که شامل خانه های کوچکی بود که در فاصله کمی از هم ساخته شده بودند و هر کدام یک بالکن در جلو داشتند. وقتی به استراحتگاه برگشتیم، حدود ساعت ۷ عصر بود و ما چراغ بالکن را روشن کردیم. ناگهان اشخاص- خفاش زیادی بودند که در یک دسته پرواز ‌کردند، فقط در بالکن ما. هر دو خیلی تعجب کردیم و من و بهترین دوستم با عجله در را بستیم و از پنجره شیشه ای به آنها نگاه کردیم. اشخاص- خفاش‌ بسیار زیادی بودند که در یک دسته در یک دایره پرواز می‌کردند، انگار خوشحال بودند. من و بهترین دوستم وقتی آنها را تماشا می کردیم مات و مبهوت بودیم و جرات نمیکردیم در را باز کنیم تا از بالکن بیرون برویم. ما مدت زیادی ایستاده بودیم و تماشا میکردیم. بعد از اینکه تعداد زیادی از آنها رفتند، فکر کردم باید یک ویدیو بگیرم. وقتی تعداد خفاش‌ها به مرور کمتر شد، به بالکن رفتیم. مردمی که در نزدیکی ما اقامت داشتند، فریاد زدند و پرسیدند چه خبر است: "چرا این همه شخص- خفاش فقط در بالکن شما پرواز می کنند؟" گفتم: "من هم نمی ‌دانم، شاید این اشخاص- خفاش‌ میدانند که ما اشخاص- حیوان را نمی‌خوریم."

با خودم فکر کردم، یادم افتاد که استاد یک بار گفتند که مراقبه کوان یین، یک روش بسیار قدرتمند است و برخی از اشخاص- حیوان اینرا می دانند. این واقعا اتفاق افتاد. روز بعد، از صاحب استراحتگاه پرسیدم و در مورد خفاش‌ها به او گفتم. او ابتدا آن را باور نکرد زیرا به گفته او اشخاص- خفاش هرگز در آنجا نبوده اند. در روز سوم و چهارم هیچ اتفاقی نیفتاد؛ هیچ شخص- خفاشی نبود.

استاد، ما شما را دوست داریم و معتقدیم که هر چه استاد می گویند، حقیقت است. ما از شما بسیار سپاسگزاریم استاد که شاگرد شما شده ایم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تا حد امکان مراقبه خواهیم کرد. و تیم سوپریم مستر تلویزیون از شما متشکریم. خدا به شما برکت دهد. و من امیدوارم که انسان‌ها نسبت به اشخاص- حیوان مهربان تر باشند تعداد بیشتری از آنها وگان شوند تا صلح را برای خودمان و سیاره ‌مان به ارمغان بیاوریم. با عشق خدا، "لئونی" از آلمان

"لئونی" مهربان، چه داستان شگفت انگیزی! وقتی مدیتیشن ما نتایج کاملاً غیرمنتظره ای به همراه دارد، بسیار جذاب است. این اشخاص- خفاش‌ توانستند با ارتعاش شما هماهنگ شوند و شما را پیدا کنند. ما فکر میکنیم آنها برای گفتن "سلام" و "متشکرم" به استراحتگاه آمده اند. و چقدر شگفت انگیز است که توانستید به مهمانان دیگر بگویید که این رخداد غیرمعمول به گیاهخواری شما مربوط است. باشد که شما و آلمان وظیفه شناس به گسترش آگاهی از لطف خداوند ادامه دهید، تیم سوپریم مستر تلویزیون

در ضمن اینجا پاسخ محبت آمیزِ استاد به شما را داریم: "لئونی سرزنده، این اشخاص- خفاش بسیار شاد و خوشحال بودند که شما آمدید و مدیتیشن کوان یین را در خانۀ آنها انجام دادید. آنها به شما اطلاع دادند که از اینکه آنها را ملاقات کردید و برکات مراقبه را به غار آنها رساندید سپاسگزار بوده و احساس افتخار می کنند. به راستی که اشخاص- حیوان دلهای پاک و سخاوتمندی دارند. آنها می توانند جهان را به گونه ای ببینند و درک کنند که ما نمی توانیم. باشد که شما و مردم بخشندۀ آلمان، در شفقت و در درک همه همزیستانِ زیبایمان، رشد کنید."